10 maja 2017

Akcja reaktywacja!


Moi Drodzy,

Od mojej ostatniej aktywności na tej stronie mijają niespełna trzy lata. Choć od tamtej pory zmieniło się wiele, niezmienna pozostaje jedna rzecz - w dalszym ciągu czytam i w dalszym ciągu sprawia mi to wiele przyjemności. Teraz nadszedł moment, w którym chciałabym powrócić do pisania o przeczytanych książkach i nie tylko. Stąd pomysł na reaktywację bloga "W temacie...".


W tym roku zdążyłam przeczytać już kilka ciekawych książek. Oznacza to, że tematów do pisania nie zabraknie. 
A przecież nie samymi książkami człowiek żyje! Możliwe, że na blogu pojawiały będą się również inne tematy. Już teraz chciałabym zaprosić Was jutrzejszy post, czyli na moją pierwszą opinię o książce po długiej przerwie. Tymczasem możecie życzyć mi wytrwałości, mam nadzieję, że tym razem mi jej nie zabraknie i zagoszczę tutaj na dłużej :)

Justyna


2 komentarze:

  1. To już trzy lata - wierzyć się nie chce :0 Witam ponownie na blogosferze. Wielu blogerów wracało, ale nie wielu zostało - mam nadzieję, że ty pozostaniesz z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 W temacie , Blogger